ORG.NR: 559350-2221
Sustainable Brand Strategy ALLINN AB
Linn FärjhageLilletummens Väg 84
42341 Torslanda
Omsättning
317 tkr
Resultat
115 tkr
Registreringsår
2021
Verksamhetsbeskrivning
Sustainable Brand Strategy ALLINN AB är ett företag från som har till föremål för sin verksamhet att utveckla affärsverksamheter genom framtagande av strategiska planer för hållbar utveckling samt genom utbildning, kvalificerad handledning, mentorskap och coaching verka för genomförandet av miljöarbetet samt medverka vid upprättandet av rapporter och kommunikation av affärsverksamheters hållbarhetsarbete och därmed förenlig verksamhet.
Ledning och styrelse för Sustainable Brand Strategy ALLINN AB
Sustainable Brand Strategy ALLINN AB består av 50% män och 50% kvinnor.
Färjhage, Oskar (Suppleant)
Färjhage, Linn Adrienne (Verkställande direktör, Ledamot)
Vill du skapa en företagsprofil?
Kom igång!Vill du veta mer om de ansvariga på Sustainable Brand Strategy ALLINN AB?
Du kan få mer information om de ansvariga personer för Sustainable Brand Strategy ALLINN AB genom att besöka vår samarbetspartner Ratsit.
Till RatsitAnnons för Ratsit
Juridisk person
Organisationsnummer | 559350-2221 |
Firmanamn | Sustainable Brand Strategy ALLINN AB |
Bolagsform | AB |
Adress
Gatuadress | Lilletummens väg 84 |
Postadress | 42341 |
Stad | TORSLANDA |
Uppgifter om registrering
Bolaget registrerat | 2021 |
Uppdaterad hos oss Infoo | 10 februari 2025 |
Uppgifter om skatt
Arbetsgivare | Ja |
F-skatt | Ja |
Moms | Ja |
VAT-nummer | SE559350222101 |
Svensk näringsgrensindelning (SNI)
74900 | Övrig verksamhet inom juridik, ekonomi, vetenskap och teknik |