REAF, Redovisning & Affärskonsult AB

Organisationsnummer

556709-2506

Adress

Denis Nyholm
Fjällsyran 4, lgh 1301
42448 ANGERED

Telefon

-

E-post

-

Hemsida

-

Mer om REAF, Redovisning & Affärskonsult AB

REAF, Redovisning & Affärskonsult AB är ett företag från Angered som ska bedriva bokföringsverksamhet, affärsutveckling, skapa kundanpassade databaslösningar, samt idka därmed förenlig verksamhet..

Status

REAF, Redovisning & Affärskonsult AB grundades för 17 år sedan (2006) och idag har statusen . REAF, Redovisning & Affärskonsult AB har inte f-skatt, är inte registrerad för moms och är inte registrerad arbetsgivare.

Svensk näringsgrensindelning

  • 69201 - Redovisning och bokföring

Verksamhetsbeskrivning

Bolaget ska bedriva bokföringsverksamhet, affärsutveckling, skapa kundanpassade databaslösningar, samt idka därmed förenlig verksamhet.

Nyckeltal för REAF, Redovisning & Affärskonsult AB

  • Vi saknar uppgifter över bolagets nyckeltal.

Historik för REAF, Redovisning & Affärskonsult AB

Under de senaste 0 åren har REAF, Redovisning & Affärskonsult AB omsatt 0 KSEK och gjort ett resultat på 0 KSEK vilket placerar bolaget på plats 0 av Sveriges alla bolag.

Liknande bolag (SNI 69201)

Här kan du se bolag som liknar REAF, Redovisning & Affärskonsult AB. Listorna visar bolag i samma bransch (SNI 69201), som antingen är bland de största i Sverige eller största i samma kommun som REAF, Redovisning & Affärskonsult AB.

Liknande företag på samma ort

Liknande företag i samma kommun

Verksamhet

REAF, Redovisning & Affärskonsult AB har cirka 0st anställda och gjorde ett resultat på 0 KSEK per anställd med omsättning 0 KSEK per anställd under 2023.

Antal anställd

0st anställda

Styrelse för REAF, Redovisning & Affärskonsult AB

VD för REAF, Redovisning & Affärskonsult AB är Okänd (0 år). Styrelsen för REAF, Redovisning & Affärskonsult AB består av 0st personer, varav 0st (0%) är män och 0st (0%) är kvinnor. Snittfördelning för företag i Angered är 0% män och 0% kvinnor.

  • Vi saknar uppgifter om bolagets styrelse.